Email marketing – kilka wskazówek

Dzięki e-mail marketingowi możesz łatwo i szybko zwiększyć poziom swojej sprzedaży. Jednak wciąż wielu marketingowców stara się nie stosować tego sposobu, ponieważ brakuje im wiedzy, żeby skutecznie prowadzić kampanię e-mail. Tę parę wskazówek jest dla nich.

Wybranie chwytliwego sloganu jest krytyczne podczas tworzenia wiadomości e-mail – bez niego kompleksowy e-mail marketing nie ma sensu. Zdecydowanie jakim sloganem będziesz się promował jest bardzo ważne, gdy tworzysz e-mail newsletter. Możesz zawrzeć w nim jednozdaniowe, krótkie nawiązanie do twojego biznesu. To da natychmiastowy wgląd twoim subskrybentom w typ działalności jaki prowadzisz. Jeżeli uda ci się wzbudzić w nich ciekawość dzięki odpowiedniemu sloganowi, to połowa drogi za Tobą.

Wielu początkujących email marketerów popełnia duży błąd wysyłając więcej niż jeden e-mail dziennie. Robiąc tak z pewnością zostaniesz uznany przez swoich odbiorców za niepożądanego nadawcę. Ludzie na drugim końcu kabla będą z pewnością tym zirytowani, ponieważ będą postrzegać Twoje e-maile po prostu jako spam. Wierz, lub nie, ale ludzie nie chcą non-stop czytać wiadomości na temat tego, co chcesz im sprzedać. Powinieneś wysyłać wiadomości e-mail raz na jakiś czas – dłuższy, niż jeden dzień – e-mail marketing to nie SPAM!

Wraz z rosnącą popularnością e-maili, wzrosła niestety popularność spamu. Praktycznie wszyscy dostają spam na swoje skrzynki pocztowe i dlatego wielu ludzi bardzo szybko stara się usunąć wszystkie wiadomości, które w jakikolwiek sposób przypominają reklamy.
Żeby Twoje wiadomości e-mail uniknęły takiego losu i zamiast tego zostały otwarte i przeczytane, ważne jest, aby używać najpiękniejszego i najbardziej atrakcyjnego dla oczu czytelnika słowa – jego imienia!

Podobne wpisy

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments