Reklamowanie się w internecie

Marketing

Żyjemy w czasach, kiedy telewizja czy radio odchodzą do lamusa, wypierane przez nowe technologie. Tymi technologiami są najczęściej urządzenia z dostępem do internetu. Nie ulega wątpliwości, że marketing prowadzony w sieci jest najlepszą z możliwych opcji reklamy.

Prowadzenie firmowego bloga oraz pozycjonowanie

Rynek reklam w Polsce wciąż posiada wielki potencjał. To istna okazja dla przedsiębiorców. Zdają oni sobie sprawę, że darmowy ruch z wyszukiwarki pozwala na znaczne podniesienie wyników sprzedażowych. Dzieje się tak, ponieważ obecność w sieci pozwala pozyskiwać tysiące odbiorców dziennie. Dlatego też wiele firm zatrudnia wykwalifikowanych ludzi do prowadzenia firmowego bloga oraz pozycjonowania go w odpowiedni sposób. Na ten czas konkurencja stała się na tyle duża, by wynieść takie umiejętności do rangi sztuki, co nie oznacza, że przestało być to opłacalne. Odpowiedzialnie prowadzony content marketing pozwala zbudować zaufanie do marki, a także wprowadzenie jej na status eksperta w danej dziedzinie, a to już na pewno wpływa na sprzedaż.

Linki PPC

Kluczem jest znalezienie tanich środków i metod promocji. Jedną z popularniejszych jest afiliacja, w której to firmy płacą mniejszym blogerom za udostępnianie linku do ich sklepu na swoich blogach. Popularność zyskała tu metoda pay-per-click (PPC). Gdzie reklamodawca płaci za każde kliknięcie klienta.

W prowadzeniu kampanii reklamowych ważne są dwie rzeczy: wiedza i praktyka. Wiedząc jak coś wypromować oraz znając swoją rynkową niszę, mamy tylko lub aż połowę sukcesu. Drugą część stanowić musi uparte i mądre działanie. Jest to gwarantem dużych zarobków.

Podobne wpisy

Subscribe
Powiadom o
guest

2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Kamila
4 lat temu

Od całkiem niedawna zaczęliśmy prowadzić kampanie reklamową na FB i widzimy tego efekty. Ważne, żeby dobrze ustalić kampanie (najlepiej kilka-aby mieć rozeznanie), aby nie wtopić i zmarnować pieniędzy.