Livechat na stronę

Ostatnio szukałam dobrego livechatu na swoją stronę www. Czat musiał spełniać pewne warunki: być na tyle rozbudowany, by zmieniać wygląd okna, kolor, grafiki, posiadać statystyki, podgląd klientów online, wiadomości automatyczne oraz przystępną cenę. To wszystko zawiera czat czater.pl

Wcześniej testowałam 2 inne czaty, jeden znany na całym świecie LiveChat, drugi Smartsupp który gościł u mnie spory kawał czasu i który też ma bardzo ciekawe funkcje i ciężko mi było z niego zrezygnować.

Dlaczego wybrałam Czater.pl? Główny powód: wygląd. Naprawdę piękny, cukierkowy wygląd okienka czatu, przyciąga wzrok i zainteresowanie klientów. Można ustawić kolor okna czatu, zdjęcie, treść oraz wiele innych funkcji. A co lepsze – jest opcja dodawania własnych styli css, o coś takiego mi chodziło! Przykładowo – chcesz powiększyć czcionkę, zrobić obramowanie okna rozmowy? Nie ma problemu, załatwione i od razu czat jest pięknie dostosowany pod naszą stronę.

Kolejnym powodem dla którego wybrałam livechat czater.pl, jest program, który można pobrać na system Windows i z niego łatwo odbierać rozmowy od klientów. Nie wszystkie livechaty dają taką możliwość, czasem trzeba się nieźle nakombinować, by ustawić taki czat.

Jak wstawić livechat na stronę? Jest to banalnie proste. W panelu livechat jest krótki kod, który należy skopiować i wkleić na sam dół strony przed znacznikiem zamykającym </body>

Ciekawą opcją są – rozmowy telefoniczne. Okienko które pojawi się na stronie z ikonką telefonu i opcją zostawienia swojego numeru telefonu, do oddzwonienia w ciągu kilku minut. Jest też opcja zarabiania pieniędzy na czacie, poprzez np. konsultacje z klientem, porady, zastosowań jest wiele.

Panel czater.pl oferuje ogrom możliwości. Na początku może to przytłaczać, ale wystarczy spędzić tam trochę czasu, poklikać każdą opcję, poustawiać, by następnym razem już wiedzieć gdzie wejść. Wygląd panelu bardzo nam umila czas spędzony w nim.

Ja za pakiet Standard w promocji, zapłaciłam ledwie 15 zł na miesiąc. Przy wyborze na pół roku czy rok, płacimy mniej za miesiąc, więc bardziej się opłaca wybrać tę opcję. Jest to cena naprawdę konkurencyjna w porównaniu z dwoma innymi livechatami, które kosztują w granicach 70 zł za najniższy pakiet.

Wchodząc do naszego panelu czatu, najczęściej przechodzę do zakładki Klienci on-line, by zobaczyć ilu klientów jest obecnie na mojej stronie, z jakiego miasta są, ile czasu spędzają na stronie i ile razy na niej byli. Można też napisać do nich, lecz osobiście wolę nie zaczepiać klientów, niech na spokojnie sami przejrzą stronę i jak będą mieli ochotę, to napiszą, nie ma co być nachalnym 🙂

Jest też możliwość automatycznego tłumaczenia rozmów w innym języku, dzięki wbudowanemu translatorowi. Można też zintegrować czat z Facebookiem, by wiadomości z fb przychodziły również do naszego czatu. Można dodać wielu konsultantów, przy większej firmie jest to świetna opcja usprawniająca pracę. Jest możliwość sprawdzenia czasu pracy danego konsultanta, ile wykonał rozmów, ile nie odebrał. Jest to tak rozbudowany livechat, że omówienie wszystkich opcji zajęłoby tyle, że aż nie chce mi się myśleć, to trzeba wypróbować! 🙂

Zapraszam do rejestracji i instalacji czatera na swojej stronie internetowej!

Podobne wpisy

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments